Torsdag 3 december

Ännu en underbar morgon. Solen håller på att gå upp över Skillingaryd. Så vackert i all frost.

Idag ska vi kolla om Småfolket fortfarande är öppet eller om dom stängde i tisdags.
Hoppas det är öppet, det var längesen vi var där.

Efter det ska vi gå långpromenad runt Fågelforsdammen, det brukar ta 1.5 timma, och Lisabeth ska följa med. För en långpromenad själv, det är inte skoj. Visst har jag både hund och Lukas med men det är inte samma sak.

Igår när jag trodde jag skulle gå och väcka Lukas så låg han redan vaken och låg och busade på magen.
Men idag så sover han gott. Så jag borde nog gå och hämta mig lite frukost innan vi måste åka.

Vi hade en ganska behaglig kväll igår, Lukas somnade ca 19, vaknade 21 somnade 23 sov utan matning ändå till 8.20. Så underbart. Det var nog banangröten som vi provade igår, han verkade gilla den mer än naturell gröt.
Det sämsta med kvällen var att Lukas vaknade precis när Greys Anatomy började. Och jag missade hela, trodde han skulle somna om men sen vid 22 så började han busa så då var det bara att ta med honom till soffan.

Nu får jag nog skynda mig om jag ska hinna med allt innan vi ska åka ner till kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0