Babysim

Igår när vi var på BVC och vaccinerade Lukas hittade jag lite info om Babysim, det började visst idag. Det var ju bara att ringa och anmäla sig direkt. Hon kunde klämma in oss med, mycket snällt. Värst av allt är att nu måste jag leta reda på röjsågen eller nåt, för att raka benen som gravid, det är minsann inte lätt. Och vem sjutton har tid att raka benen nu?!?!? men nu blir jag så illa tvungen. Suck! Tur att det inte började förrän 13.30.
Igentligen har jag nog inte tid med det men man kan ju inte missa första gången.
Vi har ju dop för lille Lukas i helgen, på söndag. Det ska bli intressant för det är första gången våra båda släkter träffas. Det är väl med nån skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det.
Som ni säääkert vet är det ju Kanelbullens dag på söndag med, så förra helgen hade vi storbak här hemma och bakade kanelbullar till dopet. Det var jag, Lukas, Tösen, Lisabeth (Richards lillebrors flickvän) och Ebba (Richards storebrors dotter).
Senare idag kommer min syster och hennes sambo/fästman/pojkvän, vad man nu säger, så dom ska få hjälpa till med de sista förberedelserna innan dopet, sådär att baka 8 kladdkakor bl.a . 
Jaja, nu är det nog dags att börja med benen om jag ska hinna klart i tid.
 


Kommentarer
Postat av: Kerstin Mennerholm

Det ska bli kul att läsa din blogg :-)

Faster Kerstin

2009-10-02 @ 19:40:04
Postat av: Malin

2009-10-03 @ 13:49:41
Postat av: Malin

Hejsan där =) Kul att du oxå börjat blogga, jag började när jag var gravid, som typ tusen andra mammor. =) kika gärna in hos mig. Hoppas de var kul på baby simmet, jag har aldrig gått på något sådant med Alva.

Kramar Malin

2009-10-03 @ 13:51:58
URL: http://malintuffe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0