Oh what a night!

Kvällen igår var ju mindre spännande. Lukas sov inte jättemycket igår natt, såklart bara för att jag skulle jobba.
Så igår kväll fick vi kämpa för att hålla honom vaken. Men sen vi åtta när det var okej att han somnade, nänä då ville han inte sova. Ännu mindre vid 22 när jag till slut fick honom att äta igen, vilket fortfarande kan vara en pärs. Då var han hur pigg och busig som helst. Trodde aldrig att han skulle somna men 23.30 då sov han. Och jag med nästan, det var länge sen jag somnat så "tidigt".
 
Efter den här kämpiga dagen vaknade han bara för att äta en gång, sån befrielse! 3.30 sen inte förrän nästan 9. Man är som en helt annan människa när man får sova så länge. Allt tack vare hans lilla tumme, den får honom att somna om mycket lättare på nätterna. Så för hoppningsvis är det slut med ammning var tredje timma på nätterna. 

Idag skulle det tydligen bli sol, men det ser lite mörkt ut för sol, men det ser inte regnigt ut i alla fall.
Så idag ska vi ut och promenera med Lisabeth. Det får bli en lång en, då blir Tösen glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0