En vanlig måndag

ja det var det idag, förutom att jag var jätteförkyld, kanske hade lite feber imorse med, kändes så när jag började röja bland borden på jobbet, blev heeeelt genom svett.
Och att jag aldrig kan komma iväg i tid från jobbet, det är tur att Lukas inte är på dagis ännu, för jag blev en hel timme sen, för jag hann inte klart med allt.

Förra veckan var vi och hälsade på Sara, då såg det ut så här efter en liten stund

och när han hade ställt till det så behövde han samla krafterna lite



Just det, i fredags tog jag denna fina bild kl. 6 på morgonen.

det var lite finare än jag fick fångat på bil, men ändå.
På torsdagar har jag hand om hästarna, rider, mockar och nattar dom, så då tar jag även fredag morgon och ger dom frukost och släpper ut dom. Det är så värt det så fina mornar som denna, solen på väg upp och dimman.
På väg hem skuttade 2 rådjur över vägen.


min gardin hände lite konstigt en dag...


men det var ju för att det var en lite pojke bakom :)


Lukas hittade sin keps i sin korg i hallen :)



Tösen var lite sällskapssjuk igår så hon klämde in sig mellan bordet och soffan, dessutom hittade hon en riktigt mjuk och go kudde, hyllan. Eller så kikade hon bara lite på Sagan om Ringen, del 3

Det var allt för idag. Imorgon åker vi till Gbg och åker inte hem förrän onsdag, så imorrn blir det inget inlägg, tror jag.

Just det, så därför vill jag passa på att gratta min bästaste syster Sofie på födelsedagen, samt min kära moster.
Ja dom fyller på samma dag. Vi gillar att göra det i vår familj. Jag och pappa dagarna efter varann, mamma och lillebror dagarna efter varann. Lukas han tog över min farmors tradition att ibland kunna fylla år på midsommarafton. Så han är inte ensam han heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, va komiskt att ni fyller år så nära varandra eller till o med på samma dag! :)

2010-09-14 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0