Lång arbetsdag

Idag var det måndag...om nån missade det, och dags för mig att arbeta.
Vi hade bokat in ett besök av brudparet som har sin fest hos oss på lördag.
Mycket trevligt par, med stor plånbok och som gillar mat, så dom snålade minsann inte. Det är kul när dom inte gör det. Potatisgratäng och fläskfilé har man ju ätit hundra ggr innan liksom.
Så jag kom inte hem förrän 18.30 idag, men till en totalt genomsnorig liten skrutt.
Jag och Lukas städade undan lite i köket



Mitt i middagen nådde Lukas sin gräns, han blev bara total trött på nån sekund. Så han fick lite gröt istället, och sen tog det bara nån minut för honom att somna. Vi får se hur det går för honom att sova inatt, eftersom han knappt kan använda näsan att andas med.

Jag lät hans nattlampa vara tänd så att om han vaknar så hittar han kanin lätt.

Nu är jag sugen på en film. Hoppas det finns nåt på tvn nu när vårt PlayStation gått sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0