träningsverk imorrn...

garanterat. Jag var nämligen ute på fem kilometarn innan ikväll. Det gick nästan 15 minuter fortare denna gången än för 2 veckor sen. Det känns ju bra. Men det var inte riktigt lika jobbigt idag heller fastän det regnade en skur på mig.

Idag har vi inte gjort många knop, sotarn kom och banka på dörrn vid 8.30 kanske, jävlar va rädd jag blev! jag hade glömt att han skulle komma. Men vi kom överens om att vi bara behövde sota vartannat år så vi hoppade det idag, tack och lov! Hade ju inte stegen framme eller tömt kaminen.

Men vi kom så småningom iväg och handlade lite.

Och trappgrinden kom upp idag igen, Lukas är så duktig.
Det hände ju en liten olycka med den i lördags under festen.




Vi passade på att klättra några gånger innan den kom upp, men sen blev han vansinnig när han inte kunde öppna grinden igen. Idag lärde han sig t.o.m. att gå ner för några steg, baklänges, som man ska.

Nu sovdag, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0