Febernatt

Igår vid 1-tiden (på natten) vaknade Lukas han var grymt varm. Jag fick honom att somna om. Och precis efter att jag lyckat somna om vaknade han igen, sådär höll han på ett par ggr fram till 4 då jag gav upp och tog in honom till oss. Han verkade lite snorig med sådär att han fick problem att andas och det brukar alltid gå bättre att sova i vår säng då, plus att vårt sovrum var lite svalare än hans.  Sen vaknade vi lite när Richard snoozade 20 ggr typ. Men somnade om och vaknade nån mer gåång lite,, men inte helt förrän strax efter 9 och då verkade han fortfarande trött och ville sova mer. Men när jag vid 9.30 frågade honom om han var hungrig så kröp han iväg mot fotändan och blev grining för att jag tog så lång tid på mig. Men hans vanliga frukost, havregryndsgröt med banan, var ingen hit. Så det fick bli smoothie och det gick hem.

Lunchen bestod av köttbitar och vattenmelon, inget annat ville han ha. Tack och lov för hund :)
Annars idag har vi inte gjort så mycket, jag passade på att sola lite medans han sov 12-13.30.
Lukas har varit väldigt klänging/gosig idag på grund av febern. Han hade 39 imorse. Har inte kollat efter för det kunde jag ju känna själv att han hade feber.
Men det bästa med att han är sådär klängig är att han gärna myser väldigt mycket och somnar gärna liggandes på mage på min mage typ, precis som när han var liten. Det är gott.

Jag lovade ju lite bilder på skrutten och här kommer dom.



inte så lyckat foto men ett nybadat födelsebarn i sin säng med massa balonger. det var skoj.

Tittut upponer, detta var riktigt skoj!!





Stora pojkar får åka moped :)



lekte lite med mammas smoothie "glas"



Såhär åker vi i vagnen nu för tiden :)


Chillar lite på Maxi :) skönaste stilen i stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0