Nuså...

Detta blir väl nästan bara ett bildinlägg, men det gillar ni ju :)
Som ni märkte blev det inget bildinlägg i tisdags, städade knappt heller, var så trött. Så istället fick jag städa i onsdags när det var strålande sol ute. Och idag har jag jobbat. Anders (bossen) är på semester så jag hoppar in ett par dar extra och håller reda på galningarna.

Jag kikade igenom mobilbilderna lite och där låg lite bilder som är ett par veckor gamla med, så dom får också komma upp.

Lukas kryper gärna in hos Tösen och myser lite




Jag tror han gillar gå ut och gå med henne :)


Ute och cyklar med farfar, han når ju nästan i alla fall.


Denna morgon var han extra hungrig, jag släppte ner honom från sänger, sekunder senare var han redan ute genom dörren.

Vi tog en liten banan-paus på väg till Gbg i torsdags, på den nya fina rastplatsen strax innan Borås. Lukas visade att han visste precis hur man gör när man kör bil. Så himla söt var han, han stod och hoppade i knät på mig och diggade till musiken med båda händerna på ratten.


Sofie och Jamie blir fotograferade på bröllopsdagen


I söndags var det ju mors-dag, då fick jag en present :)


Jag och Lukas (Parnevik) på golfbanan med pappa och fabro Fidde nu ikväll


Det bästa Lukas vet i mammas väska, Lepsyl!!!


Känner lite på sanden i bunkern, det var lite läskigt!


Så här ser det ut efter ett par minuter med Lukas, on the loose.
Ja jag brukar ha en hög med tidningar på tv-bänken.


Thats it! Håll till godo. Imorgon ska vi eventuellt åka och bada, vi får se.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack =) Ja hon är så go min tös. Men din lilla grabb växer fort han med du, känns inte som om de var så längesen du fick barn juh.. skit vad tiden går. O han är lika söt han, busungen =)

2010-06-03 @ 21:41:30
URL: http://malinomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0