tillbaka till vecko-uppdateringar

jag tappar suget på att blogga emellanåt som ni kanske märker. Dels för att det inte händer så himla mycket och dels för att jag har så mycket annat att göra.

Nu är ju frågan vad vi hittat på sen sist...just det jag fyllde år. En mycket trevlig dag.
En underbar dag faktiskt som vi spenderade ihop hela familjen. Med toppenväder.

I helgen var vi hemma hos mamma och pappa för att fira mig och pappa.
På lördagen for vi till stan så jag och Sofie tog en rejäl shoppingsväng. Det är så bra att shoppa med Sofie, hon ger mig så bra råd och får mig att prova så mycket jag aldrig provat innan. Eftersom jag inte har nån egen stil så är det bra.

Jag fick presentkort av min lillebror, Kim på esprit, där hittade jag en klänning/tunika


där köpte jag även en turkos top. Efter det gick vi till H&M där hittade vi en klänning. Sofie hade en likadan. Men det är ju tur att vi bor så långt ifrån. Det köpte Sofie till mig i present. En i jeans, tyvärr fanns den inte på deras hemsida så jag kan inte visa den. Vi tittade även lite snabbt på skor. På Euroskor hade Sofie provat ett par som hon trodde jag skulle gilla. Och det gjorde jag. Men här i Jkpg kostade dom 100:- mer så hon har köpt dom hemma i GBG åt mig så jag får dom på söndag. När lillebror tar hem dem åt mig.


Dom var så himla sköna asså, det kändes knappt att man hade en sko på sig.
Ser fram emot att använda dom denna somriga sommar vi kommer ha :)

Idag har vi hälsat på Sara som har varit i Berlin och försökt lära sig lite bättre tyska o 5 veckor.
Det var mycket trevligt. En lång promenad till Fenix och Hjortsjön, så Tösen fick svalka sig lite. Det gillade hon, hon blev helt Tokig. Så nu får det bli lite fler promenader runt dammen tror jag. (Lisabeth, hörde du det :)   )

Imorgon ska jag försöka med konsstycket att tvätta, städa och gärna baka lite bullar inför Lukas födelsedag. Jag kan ju inte låta bli att äta upp de jag har :)

I helgen, på söndag ska jag åka med mamma till Göteborg och tävla igen. Två hästar till start, samma som sist.
Häst nr 1 i lopp nr 1, kan väl bara ge ett resultat???
Håll tummarna kl. 13!

Ha det bra, så får vi se när vi "hörs" igen!

Kommentarer
Postat av: lisabeth

Gud vilken fin klänning! Den är du nog toppenfin i, spännande och se alla dina inköp =) Jag vill gärna gå ut o gå någon dag, nu när jag inte har så mycket annat för mig...imorgon kanske? Skriver och frågar på facebook men för du kanske inte är inne här så ofta ;)

2010-06-16 @ 11:58:26
URL: http://lisabeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0