Lördag 2/10

Idag vaknade jag bannemig före Lukas, helt otroligt!
Fast det var han som väckte mig när han hostade till vid 8 tiden.
Jag satte på radion i sovrummet och lyssnade på Ring så spelar vi. Hon har så härlig röst att vakna till på lördag mornarna.
Efter ett tag behövde jag gå på toa och eftersom jag spolade väckte jag honom.
Men vi mös lite i sängen som vanligt innan vi gick upp.

Vi åt frukost och gick ut med Tösen som vanligt sen var Lukas trött igen strax innan 10. Han saknade ju några timmar när det blev så sent igår.
Men det var bara bra så då kunde jag lösa melodikrysset i lugn och ro. Richard var ju och jobbade.

Efter det vid typ 11.30 tiden gick vi ner till marknaden. Det var kallt och blåste som tusan.
Strax efter 12 kom Richard med, vi köpte en ballong till Lukas, dom sa att det var Nalle Puh, men bara för att nallen är gul och har någpt rött på sig så är det inte Nalle Puh. Men det vet ju inte Lukas, han älskar den ändå.



Det är jättekul att jaga Nalle Puh med.



På marknaden gjorde vi även ett till fynd, kokostoppar, dåliga föräldrar som vi är fick ju Lukas såklart äta lite med.



På eftermiddan kom Fidde hit, Lukas gillar hans keps



Han gillar i för sig hela Fidde, han är ju så busig och rolig.

Imorgon bitti åker jag hem till mamma och Lukas och Richard dumpar jag hos R's föräldrar, dom ska åka upp till Hökensås över dan och hjälpa R's farfar plocka ner förtältet på hans husvagn. Och förhoppningsvis får vi hem vår stekpanna nu :) Saknar den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0