Tisdag 5/10

Igår var vi på återbesök i Linköping.
Kl 11 hade vi tid. Det tar ganska exakt 2 timmar att köra, besöket tog typ 1 minut.
Varav 2 sek. tittade han på snoppen och konstaterade att det såg bra ut och resten pratade vi om sista besöket vid ca 3 år, när han är blöjfri, då dom ska mäta flödet per sekund. Så det inte blivit några förträngningar.
Vi fikade lite innan vi åkte hem och Lukas fick gå lite själv. eller lite, hela vägen till och från cafét upp för den långa trappan och sen nästan hela vägen ut till bilen. Sen sov han hela vägen till Jkpg då vi stannade och köpte skor. Vinterkängor och ett par vanliga skor.
Vi träffade mamma med. Hon skulle köpa en blender, för deras hade gått sönder.
Mamma gillade kängorna dom hade ju lite turkost på sig :)

http://www.skopunkten.com/Barnskor/Modeller/Baby-str--19-23?art=255675

Idag kollade jag även hur det var med Lukas vinteroverall han hade förra vintern.
Den var ganska stor då. Så jag hoppades att den fortfarande passar. Och det gjorde den.
Perfa! Fast vi köper nog en till i stl 86 på Ullared. Vi har bestämt oss för att åka dit 29/11.
Jag börjar ju jobba 1/12 och då behöver jag ju inte jobba den måndan. Men Richard passar på att vara ledig då med.
Så det blir ju perfa.

Igår var även Fia och Ebba här. På något vis lyckades Lukas trilla ur sin säng. Dom var där inne och busade och Lukas stod i sin säng. Då hade han helt plötsligt bara tippat över. Som tur var satt Richard på golvet jämte och han fånga honom innan han hann ner till golvet men han slog huvudet lite i stolen. Så han blev ju jätterädd. Så nu ska jag gå och sänka ner den till botten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0