Onsdag 29/9

Glöm inte använda/skänka era 50-öringar imorgon. Sen är tiden ute för dem.

Det blev ingen fortsättning på inlägget härom dan, men ni överlever nog.

Ikväll är det lite galet här hemma.
Lukas sov bara mellan 12.45-14, alltså lite för lite. Så han blev lite lätt övertrött innan vi kom i säng.
Han var noga med att använda all sin energi här under eftermiddan och kvällen, han höll igång heeela tiden, donade och tjattrade. Så att få honom i säng på 40 min gick inte. Jag ville ju se idol. Prova att lämna honom i rummet och nä det funkade inte heller så bra. Så då kom Richard ner som sjläv var dödstrött.
Till slut gick dom in i vår säng och la sig.
Tösen är skendräktig och hopplös, hon ska absolut ligga där inne, i vårt sovrum. Det hade hon väl kunnat få om det inte var så att varannan minut ska hon snurra runt 3-4 varv, vilket väsnas ganska mycket.

Idag har vi vart på Babycafé som vanligt. Jag har äntligen tagit mig tid att rensa i jordgubbslandet.
Det kan man nog aldrig tro att det bara var 2 plantor från början. Nu har dom "ynlgat" av sig så himla mycket så dom täcker typ 2kvm. Jag köpte dom förra sommaren. Det är ekonomiskt.

Passade även på att rensa lite runt om och satte ner alla vårlökar jag hade. Det blir nog en härlig blandning av påskliljor, tulpaner och krokusar. Jag plockade nämligen upp dom efter våren och la alla på ett ställe och minns inte alls vad som fanns där. Så det blir spännande.

Imorgon ska vi nog besöka Småfolket, som vanligt och hoppas nån mer kommer. Det är inte säkert på torsdagarna eftersom ingen håller i sångstunden. Om det inte är så at jag känner mig sämre imorrn, har rätt ont i halsen. Vi får se.

En vanlig förmiddag hemma hos oss.


Chillar med Tösen




Vi hittade en traktor hemma hos mamma och pappa


Vi köpte pennor på Maxi, som man visst kunde rita sig i ansiktet och huvdet... tyckte Lukas


Man kunde rita med dom på kylskåpet med...
men det fick han, för det var typ white board pennor



Idag njöt vi i höstsolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0