Fredag 18 december

Jaha! så ska man behöva få klagomål på sin blogg med, och det från sin egen syster. Typiskt!

Nä ärligt talat så har jag tänkt hundra ggr att jag borde lägga in fler bilder. Så nu ska jag bli bättre på foton!



Kolla in den här coolingen, sååå himla söt, eller så kan man leka titt ut med pappa keps...



Idag har Lukas varit riktig myspojk.
Jag har jobbat mellan 11 och 16. Dom behövde lite hjälp eftersom dom hade fullbokat på julbordslunchen.

Richard fick sluta lite tidigare idag eftersom jag skulle jobba. Jag var helt säker på att det skulle strula på något vis med Lukas för det gör det jämt när jag är iväg. Han är alltid jättegrinig eller vill inte äta.
Men idag gick det jättebra. Han var så glad och pigg när jag kom hem så och hade precis ätit sin gröt.

De senast två tre dagarna har Lukas lärt sig sitta riktigt bra, med lite stöd.
ungefär såhär. i ammningskudden.


då får man även plats med alla leksaker på en gång.

Lukas satt säkert i mitt knä en timme sammanlagt ikväll och myste med mig. Det händer inte så ofta, att han bara sitter helt still.

Jag hoppas dessa bilder räckte för idag.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0