Torsdag 10 december

Idag var jag riktigt trött när jag vaknade, eller blev väckt av en glad och busig liten Lukas.
Att lägga sig klockan 1 var inte en bra idé. Eftersom Lukas inte åt sin gröt igår så var han ju lite mer hungrig under natten. Han åt då vid ett eftersom han vaknade när vi skulle lägga oss. Sen igen vid sen och vaknade vid nio.

Men idag precis som igår var han en riktigt mysunge. Vi låg nog och myste och busade i 40 minuter i sängen innan vi gick upp, för då kom Tösen och påminnde oss om sin närvaro.

Vi gick långpromenad idag, vädret var väl ganska ok, det regnade inte i alla fall.
Alla julkort är postade, så nu kan ni snart förvänta er en riktigt lite gosunge i brevlådan.

Det var även dags för mig att rida idag. Och när jag kom hem satt dom och försökte äta gröt, det gick lite bättre än igår men inte helt enkelt. Jag fick i honom lite mer gröt, det är tålamod som gäller. Men idag gick det bättre med morotspurén, två kuber blev det idag. Så det fortsätter vi med imorgon.

Imorgon är det sista gången på babysimmet :(
Jag får nog leta reda på nån stans man kan bada med så små bebisar. Kan tänka mig att inte alla badhus godkänner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0