Babymassage

Jag glömde ju berätta om babymassagen igår.

Det gick ganska bra faktiskt, det gick bättre med Lukas än med de som var lite yngre. Detta var en snabb genomgång på 1 timma, mest som info. Så man gör alla rörelser rätt.
Det var lite märkligt att ha den äldsta bebisen faktiskt.

I natt gick det mycket bättre med Lukas. Han vaknade en gång och sen inget mer. Han somnade första gången vid 20. Vid 3.30 vaknade jag av att han rörde sig, men han ville inte vakna och äta ännu. Jag höll däremot på att sprängas, men jag ville ju inte väcka honom, för att se hur länge han sov, han behövde ju sova ifatt sig. 6.30 började han röra på sig igen och gnydde en gång, då flög jag upp och hämtade honom. Han fick äta, fick nu blöja och åt lite till men han var så trött så han orkade inte riktigt. Så han fick sova istället, i sin säng för en gång skull även på morgonen, Richard stannade ju hemma idag igen.

Måste bara säga att jag älskar veckans Ica reklam, den med bonuscheck och gosedjur, så himla rolig.
När de små gosiga barnen vinner fem bonusresor till Tjeckien.

Försökte hitta den på youtube men lyckades inte.


Nu måste jag börja städa, Tösen fäller så sjukt mycket just nu så det ser inte klokt ut här hemma, det tar bara nån timma efter att man sopat så är det like mycket hår igen...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0