Måndag 23/11

Nu orkar jag inte komma på rubriker mer, så i fortsättningen blir det datum rubriker.
Idag har jag vart och jobbat. Det var ingen idé att känna efter hur trött jag var, då hade jag somnat på väg dit. Jag somnadee typ vid 01. Efter att Lukas inte ville sova, sån himla tur att Richard kunde ta honom till soffan en stund så jag kunde sova. 5.30 ringde klockan, så jag hinner äta frukost och bli klar innan kl. 6 då Lukas får äta. Idag var jag på jobbet 6.35. Jösses! Det är skönt att komma dit lite före de andra så jag hinner börja i ro.

Vi ska även åka dit en sväng på torsdag och hjälpa till att sätta iordning inför julbordet på söndag. Men då får Lukas följa med.

I helgen har Sofie varit här, vi har försökt pyssla med hennes inbjudnngar till bröllopet, oj oj vad fel vi gjorde :)
Hon hade en perfekt plan. Men det glömde hon och ändrade nått mått så då blev det lite tokigt. Det blev fortfarande jättefint men inte exakt som planen var.
Vi var även på 1-års kalas i lördags. Det var lite grillning ute i ett vindskydd. Och tårta såklart :)

Idag verkar även Lukas förkylning gått över. Han har lite rossel kvar i halsen men han hostar inte sådär hemskt längre.

I veckan som kommer har vi massa planer. Mamma sa att hon skulle komma ner och hälsa på tisdag eller onsdag. Imorgon ska vi åka till Sara och hälsa på. Onsdag är det babycafé som gäller, det skulle vara lite julpyssel då. Torsdag åker vi till Haga, ska försöka komma iväg "tidig" morgon. Stannar väl fram till lunch. Jag vill inte ha Lukas där när alla gäster kommer, med alla virus. På torsdag åker Richard till Dreamhack. Så då får vi klara oss själva, blir nog inga probs. Fast på fredag ska vi ju simma och då skulle vi tagit lite kort med Sofies kamera under vattnet så jag ska se om någon annan vill följa med. 

Innan badet ska jag helst ha packat bilen så när vi badat klart ska vi bara åka hem och hämta hunden. Sen far vi mot Göteborg och Sofie. Med en paus hos mamma och pappa som ska passa Tösen i helgen. Troligtvis så ska vi när vi kommit till Göteborg träffa Ida på Liseberg och gå på den fina julmarknaden. 

Nu får jag väl ta och hitta på nån middag, verkar som jag fick den lotten idag med, Yes!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0