Ullared here we come

Ja, imorgon är det dags för en tripp till Ullared och GeKås.
Det blir nog kul. Det har blivit dags att inhandla lite vinterkläder till Lukas och även kläder så han har några månader framöver. För nu går dom åt som smör i solsken.
Vi får se hur det går med Lukas och så, men det går nog bra.

I helgen har vi (jag, Lukas och Tösen) vart hon mamma och pappa. Richard skulle på fest på lördagen så då var det lika bra att åka och hälsa på dem, har ju inte sett dom sen dopet, tre veckor sen.

Med oss därifrån fick vi två stora papperskassar med böcker som vi hade när vi var små. Så gonatt sagan för Lukas idag blev en Alfons Åberg, som var betydligt längre än de vi läst innan. Det verkade han gilla. 
Eller ja, han sover just nu i soffan här jämte mig efter att ha lämnat stora protester till Richard, så han fick komma upp och äta lite. 

 Vad väntar i veckan som kommer? det blir nån tripp till kyrkan denna veckan och förhoppningsvis sim på fredag, i helgen bär det av till mamma och pappa igen, då ska vi fira alla tre där hemma. Mamma och Kim fyller år och så är det farsdag på söndag med.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hoppas jag också får några böcker när det är min tur :) Du får inte lägga beslag på alla!

2009-11-02 @ 10:55:35
Postat av: Emilie

Självklart ska du få böcker med, tror mamma ville bli av med dom bara.

2009-11-02 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0