Tiden går så fort!

Nu är det redan torsdag igen, veckorna bara susar iväg.
Fast denna veckan har varit väldigt lugn, eftersom lille Skrutt har varit så förkyld.
Börjar bli lite rastlös när man inte kan gå på "Småfolket", en barnträff i kyrkan, eller åka nån stans, till skillnad från förra veckan, när vi var i stan två gånger, hade dop och allt.
Jag är lite sugen på att gå på babysimmet imorrn i alla fall. Lukas börjar ju bli bättre så det är väl dumt, vi kanske går dit och tittar vad dom gör i alla fall så man inte missar nåt viktigt.
På lördag är vi bjudna på kalas igen, Sara fyllde 26 i veckan. Något som jag också väldigt gärna vill gå på, en liten stund i alla fall. Är det mitt på dan så är det nog inga problem för då är han ganska så pigg, om han kunnat sova något under dan.

Vill passa på att varna folk för Café world på Facebook, det liksom Farmville är starkt beroende framkallande.
Sånna spel borde inte få finnas. Med det sagt så har jag nog skrivit färdigt för idag så jag kan gå och kolla läget på min farm och mitt café. Ska även gå och hämta ett par kakor i köket, finns fortfarande massa fika kvar efter dopet. Men jag jobbar på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0