Kräftskiva

Igår hade vi kräftskiva. Det var skoj!
Vi hade Sofie & Jamie på besök, samt Marina & Ola med Elsa, som är 4 dagar äldre än Lukas.
Richards bror Fidde var här och senare på kvällen/natten kom även Bettan och hennes kompis Emelie.
Lillebror Kim var här med, men honom såg vi inte så mycket av, han åt sina kräftor och gick sen och la sig på soffan. Han jobbar natt och brukar skippa sova på fredan när han kommer hem och ibland då så blir han helt nerklubbad över helgen pga. det. Men lite senare när han flickvän kom så var han med en stund.

Idag har vi inte gjort många knop. Richard gav sig faktiskt ut på el golftur. Det var nog lika bra, för att ha honom drällandes i soffan här hemma, det kan ju kvitta när han e bakis och helst inte vill lyfta ett finger.



I torsdags var det nog som det var så fint väder att jag gjorde rent ena delen av Lukas pool så han fick bada lite. Efteråt blev det handuksklännig och mellis :)



Är detta min son? krulltott!!



En liten utflykt till Fågelforsdammen för att fiska mört, det var ganska fint i fredagskväll.



Det blev ett par stackars kräftor



En speciellt utvald bild från kvällen igår :)
Sorry Sofie jag kunde inte låta bli :)


Smile! mammas gos unge strax innan läggdags ikväll


Lukas gör indian ljud, med baksidan av handen, tydligen lättast så.

Jag har tydligen lovat att bättra mig med att göra fler inlägg, Sofie har nämligen inget att göra på jobbet på dagarna, vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: lisabeth

Jag har inte heller så mycket att göra så fler inlägg tack!! =) Härlig bild på Sofie, hihi.

2010-08-16 @ 11:52:02
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Sofie

Kul!

2010-08-18 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0