Onsdag...redan

Jaha, det kändes som jag skrev igår men det såg jag nu att det var det inte.

I måndags var jag och jobbade som vanligt. Det hade även gått bra för mina killar här hemma.
Äntligen så har jag blivit klar med allt jag kan för att avsluta förra året ekonomiskt.
Det känns skönt så att jag kan börja hjälpa till lite mer med det dagliga arbetet.

Igår var vi i Vaggeryd. Vi hade först tid hos tandläkaren klockan 10, för lite information om goda matvanor och god tandhållning, eller vad man kallar det. Vi fick även en tandborste och lite tandkräm.
Efter det åkte vi hem till Sara, där vi lämnade Tösen innan tandläkaren. Lukas fick lite mellanmål så han skulle kunna sova gott i vagenen medans vi promenerade. Strax efter vi tog en extra sväng på rundan så han skulle få sova lite längre så vaknade han, typsikt så ett tag efter det ville han inte sitta i vagnen längre. Så jag fick bära lite på lite alla möjliga sätt och vis.
På väg hem till Sara igen gick vi förbi Ritz och köpte frallor, semlor och chokladbiskvier, undra varför jag aldrig  går ner i vikt?!?!
När vi skulle åka hem hade Lukas somnat innan vi ens kommit till stationen. Tokungen, jag som gjorde allt för han han skulle somna lite i soffan hos Sara, för vi blev också ganska trött efter promenaden och allt fika.

Igår kväll var jag ute och red en sväng. Det var lika härligt som vanligt. Det är så härligt med all snö, det är så ljust ute nu tack vare den. Det var precis lagom kallt ute med.

Idag har vi besökt babycafét, det var trevligt. Nu är Lukas en av de stora pojkarna där.

Imorgon kväll kommer Richards bror Henke hit med sin tjej, det är ju dags för begravning på fredag för Richards farmor. Vi ska även fråga dom om inte som vill vara barnvakt på lördagkvällen så vi kan gå på bio. Det vore väldigt trevligt, vi tänkte se Farsan i så fall.

Nu måste jag hitta på något att äta, får passa på att äta medans Lukas sover. Så man får göra det i lugn och ro.



Kommentarer
Postat av: lisabeth

Ahh fusk! Jag vill med gå på bio! Haha. Jag ska inte vara avundsjuk, jag kan ju nästan göra det vilken helg som helst =) Tihi.

2010-02-10 @ 17:29:43
URL: http://lisabeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0