Idag är Richard sjuk.

Hoppas att det inte blir långvarigt.
Igår var det ju måndag och jag jobbade, t.o.m 6 timmar denna gången, instället för 5.
Det gick bra för Richard hela dan med, lite insomningsproblem, men det löste sig på en promenad.

Imorse när jag vaknade till lite så hörde jag tvn och att det var tänt, dessutom var klockan nästan 8.
Jag hittade Richard på soffan, han mådde jätteilla. Och har gjort det hela dan, hoppas att  han kan hålla det för sig själv och inte smitta ner oss andra.

Lukas har idag fått smaka lite på spaghetti och köttfärssås, det gick utan en enda liten min. Så jag fick nog godkännt på matlagning från honom med.

Han har faktiskt varit riktigt mysig idag.


Snygg stil i sittern i morse när han väntade på att jag gjorde frukost.

Vi satt en stund och myste ordentligt i soffan innan han skulle sova nu i eftermiddag, han hade ätit ordentligt och började bli lite sömning och favoriten Händig Manny på tv, då satt han så så snällt i mitt knä..eller vi halvlåg.

Sånna stunder lever man länge på :)

Funderar på att baka något gott, och sen stoppa in det i frysen kvickt som attan så jag inte kan äta upp det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0