snö snö och åter snö

Nu är här så mycket snö i SKillingaryd att dom vet nog knappt vart dom ska göra av det när dom plogar.

Nu fastnade jag i en dokumentär på femman "Kvinnan med jätteben"
Hon har helt galet stora ben. Dom är både extremt långa och tjocka, resten av kroppen är normal. Det ser lite knas ut faktiskt. Men va jobbig det måste vara.
Åter till vårt liv här.

I måndag var Richard och Tösen med Calle (richards pappa) ute och jagade. Dom skulle gå och driva lite. 
Det gick bra, men dom såg inget. Tösen var överlycklig, springa i skogen och allt har- och rådjursbajs hon hann äta innan nån stoppade henna.
Vid lunchrid begav jag, Lukas, Mia och Otto oss ut i skogen för att möta upp med dom och grillade korv. Det var jättemysigt.

  


Häromkvällen hade vi en lite fotosession när Lukas åt med. Bara för han e så söt :)
Så då får jag väl dela med mig av de bilderna med.


Det blir lätt klabbigt när man äter


Speciellt när man insisterar på att hjälpa till mycket


Katrinplommonpuré e bra för magen :)


Kan själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0