Lukas, stora pojken!

I fredags fyllde Lukas 1 år, om nån missat det.
Det känns helt sjukt! Men det var inte förrän imorgon för ett år sen som vi kom hem.
Det var precis lika strålande väder för ett år sen som det har varit nu det senaste.
Det är så himla gött och tack och lov för eget hus med trädgård.

veckan som var var ganska fullspäckad. Det var bakning, städning och mammaträffar :)
men det sistnämnda prioriterar jag för det är så himla skoj, för både mig och Lukas.

Jag tyckte att vi hade gott om tid på oss att fixa det sista i fredags innan folk skulle komma kl. 16. Men när första gästerna kom så hade jag inte ens duschat klart :) Men som tur var så var det ju inte mig dom ville hälsa på först :)

Så nu kör vi massa bilder här, för det har jag så härliga på vårt lilla monster :)

Vi började med fika och kanelbullar :) det var smaskens!
här hos faster Fia



Sen var det dags för tårtan!


Lukas fick börja alldeles själv på tårtan, det blev mest jordgubbar :)




När man fått äta jordgubbar själv så tar kläderna stryk...



Lisabeth har jättefins solglasögon


det kommer blir en bortskämd unge med alla dessa paket han får jämt :)


äter glass med kusinerna


paketöpnning


för tillfället den bästa paketen, en gåvagn.


Lukas var SÅ lyckling över att kunna gå själv. Och vilket självförtroende han har fått.
Idag har han stått själv hur mycket som helst. Ställt sig upp själv, utan att hålla i något. Gått några steg själv.
Han är så himla duktig. Min lille gosunge.

Imorgon kommer lite fler bilder på lillskrutt, för Richard uppskattar inte att jag tar upp all bandbredd med att ladda upp bilder på bloggen när han spelar :)

Mycket planer föc veckan som kommer med.
Måndag arbete, tisdag inget ännu, onsdag vaggeryd och Sara, torsdag fridhäll med mammorna som vanligt, fredag utflykt med mammorna till stadsparken i jönköping, lördag fest hos ola och marina, mamma är barnvakt.

Gonatt gott folk och hoppas alla haft en lika häärlig  midsommar helg som vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0