Ny mössa

Igår var vi och fikade hos Richards föräldrar, då fick Lukas en liten present.





Visst var den fin??? En riktig busunge mössa :)

Idag gjorde Lukas ett ganska dåligt försök att sätta sig. Strax efter fotot började han skrika/gråta. Det var nog precis lika bekvämt som det såg ut.



I fredags var vi och badade. Lukas plaskade i stort sett hela tiden. Han hade nog saknat det lite. Han klängde fast sig ganska bra på mig nästan hela tiden, men han verkade ändå tycka att det var kul. Han var både trött och hungrig ,men vägrade äta innan vi åkte, det gick betydligt bättre när vi kom hem.



Såhär fint och vårigt är det i Skillingaryd nu. Hela fårhagen är helt vit av vitsippor. Det är lätt att bli hemmablind på sånna här fina ställen.

Nu ska jag stänga datorn för idag. Är lite trött i kroppen, jag och Tösen gick upp till Grönelund och gick 3 km:arn. Vi sprang t.o.m lite. Alla säger hela tiden att dom börjat springa, så jag testade lite. Jag är ju definitivt inte bra på det, men svettig blir jag ju. Jag gör nog mest ett desperat försök att gå ner några kilon innan bröllopet (syrrans) om några veckor. Man kan ju alltid hoppas. Jag har ju ändå 3 kvar till innan graviditeten och iaf 6 till normal vikt, 8 till önskevikt.
Gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jessica A

En sån söt liten mössa!



2010-05-10 @ 08:31:19
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0