Fredag 4 december

Inatt har Lukas sovit jäääätte mycket.
Han somnade ungefär vi 19.30, 6.30 när Richard skulle åka imorse vaknade han första gången och ville äta. Det var ganska behagligt. Sen efter lite bus så somnade han igen. Och sov till 9.30.

Igår kväll var jag ute och red, så himla mysigt. Det var frost på minsta lilla gren så det var ganska ljust ute, speciellt eftersom månen sken så fint och dom har en stor övning på skjutfältet som skjuter upp lysraketer hela tiden. Under tiden åt Lukas gröt och badade med Richard, och jag kan tänka mig att dom busat en del, så det var väl därför han var sömnig.

Igår på dagen var jag och Lukas först på Småfolket på morgonen och efter det gick vi långpromenad runt Fågelforsdammen med Lisabeth.

Imorse när Lukas tuggade på mitt finger som vanligt så tyckte jag att jag kände ett litet tandhörn. Jag har inte fått titta så noga ännu.

Och i onsdags kväll innan vi skulle gå och lägga oss så fick Lukas äntligen tag på sina fötter. Nu är det det mesta han gör på dagarna, försöker hålla tag i fötterna. Jag försökte ta ett foto på detta, men som vanligt blir han distraherad av kameran när den kommer fram.

Idag är det dags för babysim. Skoj skoj. Tänkte att vi skulle öva mer på det där att skicka honom imellan oss så han får simma något tag själv under vatten.

Tills dess så ska jag försöka städa upp lite här hemma, efter mig själv. Fick ju ett julpynt ryck i onsdags när det var så underbart väder. Så nu står här ljusstakar och prylar på hela matsalsbordet. Suck!

Det är bara att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0