Måndag 14 december

Det där med att sova länge gick ju sådär bra i lördags natt. När jag smög ner i sängen igen jämte Lukas så vaknade han såklart och GALLskrek, gick knappt trösta honom. Så då var han vaken ett tag, och sen kunde banne mig inte jag somna, tror inte jag somnade förrän 1.30 eller nåt sånt.

Morotspuré går smidigt att äta nu och idag fick han även prova lite potatis och det funkade det med.
Idag har vi varit i Värnamo hela dan och inhandlat ett par julklappar. Och lite annat bra att ha, byxor till mig bl.a.

Jag måste komma ihåg att hämta den där matstolen till honom snart, det är så klabbigt att äta i sittern, den är helt gröt täckt nu.

Nu ska jag titta på Eight Below, beredd på tårar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0