Onsdag 9 december

Det har varit en riktigt bra dag idag.
Jag hade satt klockan på 8.30 och då vaknade Lukas med. Han fick äta sen myste vi lite.
Det var ju helt ok att han vaknade då eftersom han somnade vid 19-20 tiden igår. Han sov i vår säng till 3 då han åt lite och sen kunde jag flytta honom till sin säng.
 
Jag fick ett ryck och satte igång en lussebulle deg. Medan den jäste åt jag frukost.
Vid 11 började Lukas bli trött igen så han vilade en stund medans jag bakade klart det sista.
Vid 12 vaknade han och ville äta och då kom även Richard hem på lunch.
Vi gick en promenad och Lukas sov nog 1 h efter vi kom hem så jag och Tösen passade på att busa en stund och sen fick jag även donat och plockat lite här hemma.

Idag var Lukas på mycket bättre humör än igår. Det var skönt.
Men han har inte velat äta gröt eller morrot på hela dan. Jag har i och för sig försökt när han varit lite för trött och lite för hungrig så vi får prova imorgon igen.

Ååååååååååååååååh nej!!!
nu märkte jag att jag missade säsongssista greys anatomy förra veckan. Fasen också!
va ska jag ju titta på :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0