Torsdag 17 december

Vilket uderbart humör jag är på idag...eller inte!

Här anstränger man sig för hundens skull och drar ut mig och Lukas i vagnen, ut på en promenad på ca 1 timme, i stormvindar och små snöande. Kallt som tusan och halt och jävligt. Men kunde hon visa lite uppskattning genom att gå lite snällt vid min sida? Nej nej! hon drog nog bannemej heeeela satans vägen. Helt hopplös. Efter ett tag vaknade Lukas och tyckte också att det var lagom skoj och börjar gnälla. 
Fy tusan för sånna här dagar.

Nu har i alla fall Lukas somnat igen, det tog bara en timme att få honom att sova lite. 
Jag har precis ätit världens onyttigaste "lunch", varm oboy, lussekatter, pepparkakor och knäck. 
Så snart ska nog sockret göra sitt så jag blir på bättre hummör. 

Hoppas Lukas kan sova lite längre nu så han inte gör det sen vid 19 tiden och vaknar igen efter två tre timmar som han gjort den senaste tiden och vill vara vaken och busa. För der orkar jag inte idag, vi måste städa ikväll, här ser ut som "hej kom och hjälp mig".

  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill se lite mer bilder hörru. En "riktig" blogg ska ha bilder i alla inlägg. Jamenar kolla bara på Blondinbella ;)

2009-12-18 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0