Trött

Idag var jag trött efter gårdagen på Ullared.
Vi var nog på GeKås mellan 9.45-15 kanske. Minns inte exakt, men nåt sånt var det nog.
Det var ganska mycket folk där, men det är väl så så här års. Träffade Maria och Olle där. Min chefs fru och deras son som är född samma dag som Lukas.
Hon var själv så hon hade det inte så smidigt. Hon hade Olle i babyskyddet i varuvagnen med berg runt hela honom av saker. Vi kunde ju ha en varuvagn och Lukas i sin vagn. Mot slutet tröttnade han dock, inte så konstigt.
Ammningsrummet, som dom som tur är har, besökte vi två ggr. Det var skönt att kunna sitta i lugn och ro, speciellt nu när Lukas strular lite i början. Han kunde sova ett par ggr i vagnen, det var också skönt att han kunde få ro.
Vi shoppade väääldigt mycket. Men nu har vi bara enstaka julklappar kvar och även köpt en del presenter till folk som fyller år snart. Det känns väldigt skönt, och det är nästan 2 månader kvar till julafton.
Vi köpte en hel del kläder åt Lukas med. Jag packade upp allt på kvällen här hemma på matsalsbordet. Det blev smockfullt, i flera lager. Fick använda 4 stolar med. Nu ska jag bara plocka undan allt där det ska vara. 
Dessutom behöver huset städas ganska mycket. Åååååh jag blir trött av att bara tänka på det.
Vi har planer för alla helger november ut, så det blir städning på veckorna framöver.

Ooooh vilken skön version av Wonderwall det kom här på Brothers & Sisters

Idag har vi inte gjort något nästan, vi gick en promenad med Tösen. Och jag plockade upp alla böcker vi fick i helgen av mamma.
Imorgon ska vi nog prova något nytt. Att gå ner på babycafé i Frälsningsarméns lokaler. Det ska bli spännande. Det börja klockan 10,men 9.30 har dom barnvagnspromenad. Det är ju tveksamt att vi hinner med på det. I så fall skulle jag nog behövt sova nu. Vi får se vad natten och morgonen har att erbjuda. Troligtvis ett trött Lukas eftersom han somade för inte allt för länge sen. Och nu är klockan 23.24 och hög tid att borsta tänderna och sova. 
God natt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0