Fredagsmys

Nu ska vi se vad som hänt sen sist.
I onsdags var vi på babycafét, det var lite tråkigt nu när jag bestämt mig för att dra ner på sockret.
Men förutom fikat var det bra. Resten av dan fick vi inte så mycket gjort, har för mig att det snöade så det blev inte ens promenad. Just det ja, på kvällen kom mamma och Nina med ett lass ved till oss. Så åt vi lite smarrig middag med, schnitzel med klyftpotatis, hemgjort såklart.

I torsdags var Lisabeth här och pysslade lite med mig. När hon skulle hem tog vi en snabb promenad ner till Ica, men p.g.a all snö och bitande vind gick vi ingen extra sväng, det börjar bli riktigt tungt att köra vagnen nu när dom inte plogar ordentligt. På kvällen var det ridtur som gällde, i snöstorm, var helt öm i ögona efter.

Idag var det äntligen dags för babysim igen. Det är så himla skoj. Idag var vi 4 som kom, det blir väldigt lugnt i poolen då. Eller lugnt och lugnt det är riktiga busungar allihopa :)

Imorgon ska vi hem till Ola och Marina med lilla Elsa. Det ska bli kul att se Elsa (4 dagar äldre än Lukas) det var länge sen nu. Vi hoppas på att snöstormen lugnar sig till eftermiddagen så det inte blir problem att ta sig in. Helst skulle vi åka lite tidigare och köpa nu snöskyffel med eftersom vår gick sönder för nån vecka sen.
Vi får se, håller tummarna för att det går åka iväg imorrn.




tänkte göra en liten bildserie som visar hur dyra leksaker inte är värt det. tacka vet jag enkla saker man har hemma, de är roligast. Som här, min hårklämma. Den bästa morgonmys i sängen leksaken. Morgon och morgon, här är nog klockan 9.15 typ


Richard och nyvaken Lukas fortfarande trött, det är ansträngande att bada.



Lite bus i bara blöjan blir det alltid med de där två när det är dags att ta på pyamas


Off to bed!!

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0