Jobbat idag!

Idag har jag jobbat, det var ju trevligt.
Idag vågade jag inte höra av mig hem och höra hur det gått, jag blir så stressad av att veta att det inte går bra, så det är lika bra att strunta i det.
Men idag så hade det gått jättebra.
Det måste vart mina visdomsord innan jag åkte.
Dom löd ungefär: han MÅSTE som om 1,5-2h efter han vaknat.
Man måste inte busa heeela tiden, han kan ligga en stund för sig själv och bara titta på tv. Övervakad så klart.
Minsta trött tecken så är det dags att hoppa i säng och vila.
Mat efter han vaknat.
Lukas fick sovit 2 st pass med 1 h var och åt sin lunch, fast det var inte så kul visst.

Det kändes VÄLDIGT skönt att det gick bra. Tack och lov. Resten av dan har vi mest myst. Det han har vart vaken. Han sover ju ungefär mellan 16 och 18. Och sover igen vid 20. Men imorgon ska vi nog inte göra mycket annat än att mysa.

Godkväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0