work work, shop shop

Ja det var väl min dag det. Först var jag och jobbade, som vanligt måndagar, jag smet en timma tidigare för vi behövde åka till stan med. Vi skulle köpa present till mig och lite mat bl.a.

Just det om 1 timme är det min födelsedag...
Det firar jag med att ha en fullspäckad dag.
Kl 5,45 ringer klockan. Snabbfrukost och sen upp till pållarna. För en härlig morgon ridtur. Herkules är alltid så pigg på morgonen så det blir nog skoj.
Kl 9 är det frukost på Ted's med mammorna. Sen hem och städa lite och baka bullar och tårta för kl. 18 kommer Richard föräldrar, bror med flickvän på lite fika. Det ska bli smaskens.

Livet med Lukas nu för tiden är fartfyllt.
Han kryper fortfarande. Han kan stå ett par sekunder själv. Men han är inte så våghalsig så han gillar inte att prova gå själv. Men jag är glad så länge han håller sig till att krypa, jag har fullt upp ändå.
Lukas gillar att stå och gräva i mina stora krukor, med bl.a. leca-kulor i. Ibland även äta lite jord.
Han kan ju redan ställa sig överallt när han kan hålla i något, men det nya är att han nästan alltid även kan sätta sig ner igen. Vilket underlättar.
Allt som ligger på tv-bord och tv-bänk och liknande ytor åker i golvet. Jag vet inte om han gillar rena ytor eller att slänga saker i golvet.

Lukas gillar att krypa runt ute i gräset, så vi hoppas på en fin sommar med mycket utevistelse.

Usch nu är klockan 23.15 dags att hoppa i säng.
God natt och Grattis till mig själv!

Kommentarer
Postat av: lisabeth

GRATTIS!!!!

2010-06-08 @ 00:10:44
URL: http://lisabeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0