Nu börjar det röra på sig

I helgen har vi varit hemma hos mamma och pappa, där vi har haft det gött.
Lukas hade så himla go sovstil i fredags eftermiddag innan vi åkte så jag var tvungen att ta en bild. Det måste vart skönt för han sov 2.5 timme.


På väg hem från mamma och pappa hälsade vi på Richards föräldrar, vi bjöds på middag :)
Lukas gillar verkligen deras hund Otto, och hans leksaker, så när han låg på mattan och försökte nå nån av hans leksaker så lyckades han åla sig lite framåt, han satte i tårna i goolvet och knuffade sig fram, ett steg i rätt riktning. Och idag gjorde han det med ett par gånger. Att man kan bli så glad över sånna små framsteg men framsteg är alltid framsteg. I helgen har han äver lärt sig att kravla fram och tillbaka bland knän i soffan, så nu är han överallt hela tiden i soffan, han vill inte sitta still utan kravlar fram och klänger hela tiden.
Det är tur att han är sån mysig liten kille så det gör inget att han håller på och grejar hela tiden.

När vi kommit hem så satte Richard Lukas i sin gåstol som vi haft med oss i helgen, bara det att den var fortfrande ihopfälld, det såg så skoj ut.





Det var tydligen ett behagligt sätt att sitta och bajsa på med, för det gjorde han sen.
Nästan som på en riktigt toalett, bra att lära sig tidigt.

Idag har jag jobbat. Jag hade tänkt börja vid 7 så jag kunde sluta 15, istället för 16 det känns så sent.
Men när jag vaknade kl. 6 så ställde jag snabbt om klockan till 7 istället. Jag va dödstrött, jag hade ju jobbat som brandman hela natten :), det var ansträngande, plus att jag inte somnade förren 0.30. Jag som är van att sova mycket längre än så klarar inte gå upp så tidigt.

Nu ska jag se det sista på svenska Hollywood fruar, Maria Montazami är så härlig med alla sina tofsa överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0