Oro

Av nån genial anledning började reda ut lite inför operationen nästa vecka.
Det första steget var ju ok. Vi behöver inte själva betala för att bo på Ronald McDonald huset.
Vi börjar med att checka in där och sen på avdelningen. Jag hade ju hoppats att vi fick sova allihopa på RMD huset, men troligtvis sover jag och Lukas på sjukhuset och Richard i huset. Kommer säkert sova sjukt mycket se nätterna.
Vi får åka hem på fredan fick jag också veta.
Informationen man får hem är ju inte så bra gällande detaljerna asså, lite kasst. Det står att man ska komma kvällen innan och att operationen är planerad dagen efter. Inget mer.
Jaja...

Sen började jag kika på en hemsida man fått tips om, narkoswebben.
Då började oron stiga, just det här med att söva honom är ju inte så spännande.
Jag fortsatte som tur var att titta runt lite på webben och hittade ett forum på FamijeLiv. Där fanns hur mycket som helst att läsa. Så nu känns det okej igen, inte bra men okej.

Det var så himla dumt att börja rota i detta nu innan helgen, jag ska ju på klassfest på lördag, vilket jag ser jätte mycket fram emot. Det ska bli så himla skoj. Det är 10 år sen vi slutade 9:an, men det är inte klassen sen högstadiet som jag vill träffa utan låg och mellan, alla "hemifrån". Åh det ska bli så kul, I cant wait!!!
Imorgon kommer Ida hit med, min bästa kompis sen barndommen, där var jag dagbarn bl.a
Hon och rottisen Chablis kommer, så Tösen får en kompis med att leka med.
Vi ska ta en långpromenad innan det bär av till stan så dom lekt av sig lite så dom kan hålla sig lite lugna under kvällen.

Just det, idag blev vår sista babysim. Det är ju klass nästa vecka med men då vi ju i Linköping eller på väg hem.
Jag frågade hur det blir efter den här kursen och då ska dom ha öppet för allmänheten, med bebisar då, mellan 14-15 det ska vi besöka oooooooofta. Då blev jag riktigt glad.

Nu önskar jag alla trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0