Tisdag 21/9

Idag har vi vart på Småfolket i kyrkan.
Vi vaknade redan kl. 8 idag, det gjorde inte så mycket eftersom jag var så duktig och la mig redan vid 22 tiden, men jag läste ett tag så jag somnade innan 23 iaf.
Nu har precis Lukas vaknat efter sin middagslur. Prick på minuten nästan 2 h. Han är så himla punktlig.

Igår som nästan varje dag fick Lukas syn på sig själv på datan. Han tycker det är så himla kul.



Lukas nattningar har funkat jättebra i 2 dagar nu. Han bör vara vaken ca 5 h, då går det jättebra.
Precis som nu mitt på dan. Så idag testade jag en ny grej. Att han skulle somna själv i sin säng och inte i knät.
Vi satt en liten stund så han fattar att det är dags att sova, han lugnade sner sig och stängde ögona. Då la jag ner honom i sängen och satte mig på stolen jämte. Han tittade till så jag var kvar en gång sen somnade han ganska snart, han flaxade lite med Kanin först som han brukar göra.

Idag kom äntligen den efterlängtade efterkontroll tiden från Linköping.
Dom sa ca 3 månader efter operationen, men det var typ mitt i semestern så då hann dom väl inte med. Och efter det antar jag att dom haft en del att ta igen. Men nu är det äntligen dags.
Kunde inte vart på en bättre dag heller måndag 4/10 11.00.
Så perfekt det bara kunde bli.
Måndag, så Richard slipper ta ledigt, det är lättare för mig att ta ledigt.
Kl. 11 är perfekt, för då kan vi vakna vid typ 8 och komma iväg vid 9.
Det är dock Lukas dopdag, men det spelar nog inte så stor roll. Dessutom Kanelbullens dag, så vi får ta bullar med oss och fika på vägen tror jag.

Nu känns det i luften som det är dags att byta böja här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0