Tisdag vaddetnuärfördatum

Idag väckte Lukas oss typ 6.30, och ja Richard hade försovit sig.
Jag vaknade till när han stängde av sitt larm, men han måste ha somnat om lika fort som jag.
Tur vi har en egen väckarklocka. Eftersom Richard sprang omkring och väsnades och duschade så kunde inte Lukas somna om i sin säng så han fick hänga med mig in. typ vid 8 somnade vi om, efter väldigt mycket gos :)
vi tog en power nap till 8.30 typ. Det var ju Småfolks-dags idag så det var bara att sätta fart för att hinna med allt som skulle göras innan.

Lukas verkar som han ska sova 2 h idag så då vaknar han om typ 15 minuter. Sen ska vi åka till stan/Ica MAxi och handla en del mat ihop med Lisabeth.

I helgen var vi hemma hos mamma och pappa, Vi var ute och donade med mamma bland hästarna. Vi fyllde på vatten till hästarna, fick massa knottbett, lekte med lite halvtorkad lera, klappade hästarna och spatserade runt lite. Det gillade Lukas. På söndagen var vi i skogen och plockade lite lingon till Sofie och Jamie som också var där. Vi andra lantbor hade ju såklart redan plockat vår ranson. Det var inte lätt att gå i skogen med gummistövlar men på vägen var det skoj. Helst med mig i ena handen och Sofie eller mamma i den andra.

Jaha där vaknade han visst... Fortsätter kanske senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0